Reklama

Lata temu, kiedy i ja, i Anka byłyśmy singielkami, moja mama powiedziała coś, co zostało ze mną do dziś. Powiedziała, że to, jak się zachowuje mężczyzna na randce, świadczy o tym, jaki będzie jako mąż. Pewnie w tym momencie wiele kobiet uzna, że jestem materialistką, która słucha swojej mamusi… Trudno. Ja jednak zwracałam zawsze uwagę na maniery mężczyzny, z którym szłam na randkę.

Reklama

Pieniądze mam, stać mnie na to, żeby za siebie płacić. Ale gdybym na pierwszej randce musiała za siebie płacić, to byłaby pierwsza – i ostatnia randka. Wiem, że gdybym związała się z typem, który tak mnie traktuje, przez cały związek – albo nie daj Boże małżeństwo – byłabym nieszczęśliwa.

Anka tego totalnie nie rozumiała. No i się doigrała. Kiedyś chłopak zaprosił ją do kina. Lubiła go, była taka wyzwolona, więc zapłaciła i za siebie, i za niego. Do dziś są razem, ba, są nawet po ślubie. Kiedy wpadam w odwiedziny, nie poznaję jej. Widzę, że u niej w domu ona nie ma prawa głosu. To mąż o wszystkim decyduje. O każdy grosz Ania musi się prosić. Okazało się, że miałam nosa, bo po tej pierwszej randce w kinie okazało się, że on nie jest żadnym biedakiem, tylko skąpcem po prostu. I teraz to wychodzi.

U nas w domu nie ma luksusów, ale o finansach decydujemy razem z mężem. Nigdy nie wydzielał mi pieniędzy. A zaczęło się od pierwszej randki. Nie wyszłabym za niego, gdybym musiała za siebie zapłacić…

Powiem tylko tyle: zachowanie mężczyzny na randce jest testem na przyszłego partnera. Skąpiec będzie też skąpy jako przyszły mąż. Miło jest być traktowaną jak księżniczka, o którą się ktoś stara. A nie jak kumpela, która w razie potrzeby wesprze finansowo swojego męża-dusigrosza…

Kobietki, zacznijcie też myśleć o sobie. Bo potem będziecie się zastanawiać, dlaczego wasze koleżanki mają hojnych, szarmanckich mężów, a Wy jakichś niezaradnych patałachów, którzy skąpią grosza na Wasze potrzeby.

Ilona

Jeśli chcesz się podzielić swoją historią, napisz do nas: redakcja@mamotoja.pl. Czytamy wszystkie listy i zastrzegamy prawo do wyboru najciekawszych oraz do ich redagowania lub skracania.

Zobacz także:

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama